Projekta nosaukums:
Model Adapted To Hearing-Impaired
(Matemātika bērniem ar dzirdes traucējumiem)
Projekta norises laiks: 2021.-2023.
Projekta koordinators: Eskişehir Provincial Directorate of National Education
(Turcija)
Sadarbības partneri:
- Ahmet Yesevı Isıtme Engellıler Ilkokulu (Turcija)
- NUK Institut za napredno upravljanje komunikacij, Maribor (Slovēnija)
- Universitatea Din Pitesti (Rumānija)
- Istituto Dei Sordi Di Torino (Itālija)
- Fundacion Cnse Para La Supresion De Barreras de Comunicacion (Spānija)
- Robotikos Mokykla (Lietuva)
- Gaujas krasta vidusskola – attīstības centrs (Latvija)
- Kopsavilkums par projekta ietvaros veicamajām darbībām
- Projektā paredzēts izstrādāt digitālus materiālus skolēnu ar dzirdes traucējumiem
- matemātikas prasmju uzlabošanai. Materiālu izstrādē piedalīsies eksperti no 7
- partnerorganizācijām – programmētāji, skolēnu ar dzirdes traucējumiem pedagogi,
- skolotāji un skolu administrāciju pārstāvji ar pieredzi attālinātā mācību procesa nodrošināšanā.
- Projektā paredzētas pedagogu apmācības un dalīšanās labās prakses piemēros.
- mācību mobilitātes uz katru no dalībvalstīm (Turcija, Spānija, Rumānija, Latvija, Slovēnija, Lietuva, Itālija), t.i., uz katru no valstīm 2 pedagogi.
- Digitālu mācību materiālu izstrāde un vietēja mēroga pasākumu organizēšana skolā pēc noteikta plāna,
- Partnerorganizāciju labās prakses piemēru apgūšana darbā ar bērniem ar kohleārajiem implantiem.
- Digitāla platforma mācību materiālu lejupielādei,
- Rokasgrāmata skolotājiem.