Sākam strādāt!

Human resources and self-development. Modern business - vector illustration

Lai apzinātu kopējo situāciju par mākslīgā intelekta rīku izmantošanu skolā, vispirms tika organizētas sarunas ar pedagogiem un atbalsta personālu. Skolotāji dalījās savā pieredzē, kur un kā jau ir izmantojuši MI rīkus mācību procesā. Daļa skolotāju norādīja, ka rīkus izmanto regulāri, piemēram, mācību materiālu sagatavošanai vai ideju ģenerēšanai. Citi atzina, ka MI lieto reti, galvenokārt personiskām vajadzībām, bet vēl nav atraduši piemērotākos risinājumus darbam klasē.

Lai iegūtu plašāku priekšstatu, tika sagatavoti jautājumi SVID analīzei, kuros tika vērtētas stiprās un vājās puses, iespējas un draudi MI izmantošanā. Skolotāji aktīvi piedalījās šo jautājumu apspriešanā, sniedzot konkrētus piemērus no ikdienas darba. Rezultātā kļuva skaidrs, ka skolā jau pastāv dažāda līmeņa pieredze ar MI, taču trūkst vienotas pieejas un kopīgas stratēģijas.

Apzinot situāciju, tika secināts, ka ir liela interese par tehnoloģiju izmantošanas iespējām, bet nepieciešams gan metodiskais atbalsts, gan praktiskas apmācības. Šī informācija kalpos kā pamats turpmākām projekta aktivitātēm un palīdzēs izstrādāt piemērotākos risinājumus skolas vajadzībām.