Apkopoti aptaujas rezultāti

Jūlijā projekta ietvaros tika veikta pedagogu un atbalsta personāla aptaujas rezultātu apstrāde. Aptaujas mērķis bija noskaidrot, kā skolā tiek izmantoti mākslīgā intelekta rīki un kāda ir pedagogu attieksme pret to lietošanu. Aptaujā piedalījās 30 pedagogu no visām izglītības pakāpēm, visvairāk bija pārstāvēta pamatskola (17 pedagogi), sākumskola (11pedagogi), un 2 pedagogi pārstāvēja vidusskolas posmu.

Rezultāti tika rūpīgi analizēti, apkopojot gan kvantitatīvos datus, gan pedagogu brīvos komentārus. Analīze atklāja, ka daļa skolotāju MI rīkus jau aktīvi izmanto mācību materiālu sagatavošanai un ideju ģenerēšanai. Tajā pašā laikā vairāki respondenti atzina, ka viņiem trūkst praktisko zināšanu un pārliecības par šo rīku lietošanu klasē.

Secinājumi liecināja, ka lielākā daļa pedagogu saskata MI potenciālu personalizētas mācīšanas nodrošināšanā un skolēnu motivācijas veicināšanā. Tomēr tika norādīts arī uz izaicinājumiem, piemēram, laika trūkumu jaunu prasmju apguvei un jautājumiem par datu drošību. Apkopotie rezultāti palīdzēja iezīmēt gan stiprās puses, gan jomas, kurās nepieciešams papildu atbalsts un apmācības.

Visa statistika un apkopotie materiāli tiks ievietoti projekta mājaslapā pēc ta beigām.

Šie secinājumi kalpos par pamatu turpmāko projekta aktivitāšu plānošanai un praktisku risinājumu izstrādei, lai nodrošinātu skolotājiem lielāku drošību un pārliecību par MI izmantošanu ikdienas darbā.