Dienas režīms sākumskolas skolēnam

Attālināto mācību laikā vecāki  uzdod jautājumus, kā palīdzēt bērnam strukturēt savu dienu, kā panākt, lai bērns mācītos un vispār – lai attālinātās mācības tiktu uztvertas tikpat nopietni kā jau pierastās nodarbības un stundas skolā.

Viens no atbalsta veidiem būtu konkrēta dienas režīma izstrāde un ievērošana. Salīdzinot ar mācīšanos skolā, ir arī viena otra laba ziņa, piemēram:

  • var ilgāk pagulēt, jo nav tik agri jāceļas, lai pagūtu uz autobusu vai citādi pavadītu laiku ceļā uz skolu,
  • skolēns pats var elastīgi plānot laiku, kādā secībā un kurus darbus paveiks,
  • skolēnam pietiek laika visiem darbiem un nav jāuztraucas, vai pārējie klasesbiedri ir jau to izdarījuši (un nav jājūtas nelaimīgam, jo neesmu paspējis), bet arī nav jāgarlaikojas, ja darbs ir paveikts ātrāk nekā pārējiem,
  • ja kaut kas mācībās šķiet interesantāks un skolēns vēlas šim uzdevumam veltīt laiku papildus, to var darīt! Piemēram, ja bērnam patīk lasīt, krāsot, darboties ar dabas materiāliem, gatavot …
  • skolēns un vecāks jau nedēļas sākumā var iepazīties ar nedēļā veicamo darbu apjomu un saplānot atkarībā no individuālajām iespējām. Nekas tāds nebija iespējams, mācoties ikdienā klasē!
  • dienas režīms atvieglo dzīvi ne vien skolēnam, bet arī vecākiem.

Veiksmīgu mācīšanos!

P.S. Pēc parauga bērns var izveidot arī individuālo dienas režīmu nedēlai, ierakstot savus konkrēti paveicamos darbus, un atzīmēt, kad darbs ir paveikts. Jā, arī pamošanos, ēdienreizes un fiziskas aktivitātes!

AC_dienas_rezims

AC_dienas_rezims_individuals